Thursday, March 15, 2012

♥ Minggu pertama di Tawau, Sabah... ♥

Tanggal 28 Nov. 2011 buat pertama kalinya aku meninggalkan keluarga tercinta dan merantau jauh ke Tawau, Sabah mengikuti suami tercinta yang berkhidmat disana... 

Perasaan susah nak digambarkan... Macam2 rasa ada... Sedih sbb terpaksa berjauhan dengan family... Gembira sebab dapat membina kehidupan sendiri bersama suami tercinta... 

Nie juga merupakan pengalaman pertama aku merantau jauh ke seberang laut & 1st time naik flight... Gerun rasa nyew...  

Pengalaman pertama menaiki kapal terbang... Perasaan sgt teruja tetapi sedikit gayat... hihihi... Best sbb naik MAS... Malam pertama di Tawau terus ajak husband g GIANT...
Inilah rumah & syurgaku di Tawau... Rumah yg selesa dan berada dalam persekitaran yang bersih serta selamat...

Sedikit permandangan persekitaran rumah....

Keesokan harinya, husband bawa aku jenjalan di HIGHWAY... Laut di sini tiada pantai... Jadi tiada la pasir tuk bermain... Dari sini kita boleh lihat betapa indahnya alam ciptaan Allah... Ada satu perkampungan ICEBOX (perkampungan atas air) di sini... Unik...
Aku & husband di bumi Sabah... Semoga ianya yang terbaik buat kami berdua... Amin

Inilah antara pics yang sempat aku snap sepanjang minggu pertama di Tawau nie... Apa pun misi jelajah Sabah masih perlu diteruskan... Chaiyuk2!!!

No comments:

Post a Comment